At sige hej til statsministeren..

Allan har rigtig haft spas på min regning! Det første, han fortalte om i radioen imorges kl 6, var om vores møde med Anders Fogh igår. Han synes, at det er kæmpegrineren, at jeg bare sådan hilste på Anders Fogh, da vi mødte ham. Vi skulle til spinning 18:15 i byens træningscenter og ankom i strakt galop, for vi ridder – som bekendt – før vi sadler hjemme hos os 🙂

Efter at have tjekket ind, var jeg ved at løbe Anders Fogh inkl. livvagt ned, jeg sagde bare ‘hej’ i forbifarten, og han sagde ‘hej’ til mig. Da vi kom op af trappen, sagde Allan: ‘Øh, han hilste på dig..!!?’ og så var han ved at omkomme af grin. Jeg hilste jo bare, fordi jeg har mødt ham nogle gange via Venstres arrangementer, så jeg så bare et bekendt ansigt og skyndte mig at hilse i forbifarten. Det er en slags høflig indbygget refleks, jeg har.
Sidst jeg havde ‘glæde’ af den uheldige refleks var da jeg hilste på Peter Schmeichel på Wall St. Pub, hvor han spillede pool med to kolleger fra Manchester United. Ups…. Nå, men min veninde og jeg blev udraderet af ham og hans venner i pool og en fandens masse at drikke pga. min indbyggede høflighedsrefleks. Pinligt.
Så joda, vi har rigtig meget spas ud af at træne. På dag 2 mødte vi altså Anders Fogh. Stort.
Laver jeg andet end at træne? Hmmmmmmmmmmm…. Joda, jeg læser lektier. Det gider jeg bare ikke at skrive om!
Skriv et svar

