Min 34. fø’s igår – fantastisk!

Uhm! Havde mit livs bedste fødselsdag igår. Havde en dejlig dag på jobbet. Slæbte gryder, potter og pander med hjem til den helt store guldmedalje. Men det bedste var om aftenen, da kæresten kom.

Jeg fik en øjenskygge og marcipanbrød fra Summerbird fra hans forældre.
Kæresten havde en buket smukke blandede lyserøde blomster (man er vel girly og har lyserød som y-farve, ing?) med til mig – og så fik jeg en gave af ham .. Eller dvs. ikke bare én gave, men snarere en hel flok gaver; Frk Nitouche på DVD (jeg er sucker for gamle danske film), Mortitos CD ‘Min Tid’ med den fantastisk poetiske rap ‘Alt Det’, et glas lækker lemon curd, en flaske mandelolie, en Clinique Anti Gravity creme og øjencreme og mindst 10 små luksusprøver på Cliniques forskellige produkter!
Jeg har ikke fået så mange gaver siden jeg var lille og hele klassen var til fastelavns-fødselsdag hos mig … Men dengang bestod gaverne af viskelædre, blyanter og glansbilleder. Det her var helt fantastisk og alt for meget.
Men det bedste er nu stadig, at jeg har skatten i mit liv. Han er den største gave. Intet kan sammenlignes med det.
Skriv et svar

